RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Charlie & Alyson's room

3 plaatsers

RPG :: RPG :: De school

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Charlie & Alyson's room

Bericht  Alyson za jan 16, 2010 9:51 pm

Een lichte houte vloer met witte muren. Er staan 2 donkere kasten tegen overelkaar in de kamer, verder staan er 2 éénpersoons bedden in de kamer. Er hangt een redelijk grote spiegel aan de muur en er staat een bureau met bureau stoel in de kamer. Verder staan er nog 2 kleine kastjes met 2 laadjes naast ieder bed één. Er is een groot raam dat uitkijkt op een paar bomen en een deel van de school.
Toegang: kloppen.


Laatst aangepast door Alyson op zo jan 17, 2010 5:40 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Spencer zo jan 17, 2010 1:25 am

Spencer klopte even op de deur. "Hallo? Is daar iemand?" vroeg hij en hij leunde tegen de muur.
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 12:43 pm

Alyson schrok op van het geklop, ze had geen idee wie het kon zijn. 'Ik kom er aan'riep ze snel, ze stond op liep en liep naar de deur. 'Ehm hoi'zei ze toen ze recht in het gezicht van Spencer keek, wat had die hier nou weer te doen schoot door haar heen.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Charlie zo jan 17, 2010 5:47 pm

Charlie was een beetje later gearriveerd. Hij was uitgeput van de lange reis, en wilde het liefst een hele week slapen. Vandaar dat hij meteen zijn kamer opzocht. Toen hij de kamer had gevonden, zag Charlie dat er twee mensen aan de deur stonden. Een gedeelde kamer dus. Charlie snoof diep en stapte op het tweetal af. "Hallo, kan het dat ik deze kamer deel met..." Hij keek eerst naar het meisje en daarna naar de jongen. Het zou waarschijnlijker zijn dat de school twee jongens samen zouden zetten, maar hoe ze stonden leek het erop dat dit wel degelijk de kamer van het meisje was. Awkward. Natuurlijk wel logisch in Charlies geval, maar toch... De school wist niets van zijn geaardheid, toch?
Charlie
Charlie

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 5:50 pm

Alyson keek op "o hoi, je deelt je kamer met mij denk ik dan"ze glimlachte en stapte opzij zodat hij er langs kon.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Spencer zo jan 17, 2010 5:54 pm

Spencer hief zijn wenkbrauwen op naar de jongen die zojuist was verschenen, maar keek toen weer naar Alyson. "Ja, ik vroeg me af of ik hier misschien even.." Hij maakte een gebaar alsof hij rookte. "Hiernaast klemt het raam, namelijk."
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Charlie zo jan 17, 2010 5:54 pm

Charlie glimlachte een beetje verlegen toen hij langs haar door liep. Nou! Het was zeker geen lelijke kamer. Wel een beetje saai, maar dat had Charlie ook wel verwacht. Maar hij had niet veel zin om hem nu meteen op te fleuren. Hij zette zijn tas op het lege bed en zuchtte. Kennis maken, daar had hij niet echt veel zin in. Hoewel, bij meisjes ging het allemaal wel redelijk makkelijk. Maar bij jongens was het nog steeds vreemd... Al een geluk dat hij toch niet met een jongen op een kamer lag! Nu zouden er heel wat minder genante situaties plaatsvinden. Tevreden plaatste Charlie zijn handen op zijn heupen en draaide zich om op zijn hielen. "Ik ben Charlie."
Charlie
Charlie

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 6:01 pm

Alyson haalde haar schouders op "als het van uhm Charlie ook mag mag je van mij hier best roken zolang de kamer niet helemaal naar rook gaat stinken"zei ze terwijl ze een blik op Charlie wierp. Ze liep de kamer binnen "Ik ben Alyson"ze stak haar hand uit om hem een hand te schudden. Ze wist even niet wat ze nog meer kon zeggen ze keek de kamer rond, die volgens haar veelste saai was ze hoopte dat Charlie hem ook graag wat leuker wilde hebben. "Uhm saaie kamer he?"zei ze om de stilte op te vullen.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Spencer zo jan 17, 2010 6:03 pm

Spencer trok zijn wenkbrauw op en wierp een blik op Charlie. "Dus.. dan is de vraag of jij er een probleem mee hebt." Hij bleef in de deuropening staan en vouwde zijn armen over elkaar, wachtend op een reactie.
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Charlie zo jan 17, 2010 6:04 pm

Charlie keek naar de jongen. "Oh, ja sure. Ik bedoel, eh.. Doe maar hoor." Hij haalde zijn schouders op en nadat hij de hand van Alyson had geschud, stak hij zijn beide handen in zijn broekzakken. "Ja, maar we kunnen er wel wat mee denk ik." Hij keek de kamer nog eens uitgebreid rond.
Charlie
Charlie

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Spencer zo jan 17, 2010 6:05 pm

Spencer haalde zijn schouders op en liep naar het raam, waarna hij hem open schoof. Hij stak een sigaret op en ging roken.
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 6:07 pm

Alyson knikte "vast wel"ze glimlachte. Ze liep naar het raam om te kijken of deze wel open ging, gelukkig ging dit raam wel makkelijk open. Ze leunde even uit het raam het was behoorlijk koud, ze hoopte dat Spencer niet te lang zou gaan roken, het tochte behoorlijk.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Charlie zo jan 17, 2010 6:11 pm

"Dus, ehm... Wat is jouw reden dat je hier naar school gaat?" Charlie ging op zijn bed zitten en wiebelde met zijn voeten heen en weer.
Charlie
Charlie

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 6:18 pm

"Ik fotografeer en bewerk foto's, en jij"vroeg ze terwijl ze zich omdraaide om haar spullen uit te pakken. Ze maakte haar koffer open en begon de netjes opgevouwen kleren in de kast die het dichst bij haar bed stond te leggen en te hangen. Ze zetten een paar fotolijstjes op het kastje en gooide haar map en wat schriften in de laatjes.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Charlie zo jan 17, 2010 6:20 pm

"Piano." Charlie rekte zich uitgebreid uit en liet zich achterover op het bed vallen. Jep, hij kon zo in slaap vallen. "Maar in mijn vrije tijd is het vooral keyboard eigenlijk. Vooral de laatste tijd dan."
Charlie
Charlie

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 6:23 pm

"Leuk, vroeger wilde ik altijd piano leren spelen, we hadden er nooit genoeg geld voor omdat als ik iets wilde, wilde de rest ook iets. Met 5 kinderen ging dat niet"zei Alyson lachend "maar het lijkt me nog steeds er leuk om het te leren"ze liet zich op haar bed vallen, ze vond dat ze alles behoorlijk netjes had opgeruimd voor de verandering, normaal was ze nogal chaotisch.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Charlie zo jan 17, 2010 6:25 pm

Charlie grijnsde meteen. "I can teach you?" Stelde hij luchtig voor. Maar eigenlijk zat hij half op en neer te huppen van enthousiasme.
Charlie
Charlie

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 6:28 pm

"Als je dat voor me zou willen doen zou ik dacht echt geweldig vinden"zei Alyson blij, haar goede voornemen voor dit jaar om socialer te doen was tot nu toe behoorlijk geslaagt, ze grijnsde.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Charlie zo jan 17, 2010 6:30 pm

"Jazeker, jazeker. Geen enkel probleem!" Charlie vond het altijd enig als andere mensen ook piano wilden spelen. Dat was gewoon jippie, want piano was natuurlijk wel het allerleukste en mooiste instrument ooit uitgevonden.
Charlie
Charlie

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 6:35 pm

Alyson glimlachte, ze lette totaal niet meer op Spencer die aan het roken was, ze vond het echt gaaf dat iemand haar iets wilde leren. "Ik waarschuw je wel alvast ik word nogal chagerijnig als dingen niet meteen lukken of naarmijn idee niet goed genoeg zijn, slechte eigenschap"zei ze terwijl ze half overeind ging zitten.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Charlie zo jan 17, 2010 6:39 pm

"Oh, nou dan zorgen we ervoor dat je het wel meteen kan!" Charlie wuifde haar waarschuwing snel weg. Hallo, dat ging heus niet gebeuren hoor. Met een vrolijke ziel als Charlie in de beurt, kon ze heus niet chagrijnig worden! "Hopelijk hebben we een lessenrooster dat een beetje combineerbaar is. Anders dan... Naja, je snapt wel." Charlie vriemelde bezorgd aan zijn haar. Hij zou het ontzettend jammer vinden als dit project al meteen afgelast zou worden door verschillende roosters.
Charlie
Charlie

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 6:43 pm

"Ik denk dat ik wel tijd heb en anders maak ik gewoon tijd"zei Alyson lachend "trouwens als je mijn hulp nog eens voor iets nodig hebt dan help ik je natuurlijk"zei ze. Ze had besloten dat ze ook wel wat terug kon doen omdat hij haar piano zou leren spelen.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Charlie zo jan 17, 2010 6:49 pm

"Oké! Dat zal ik onthouden." Charlie zat een beetje in het rond te kijken. En natuurlijk ook stiekem naar de gast die nog steeds aan het raam stond te paffen.
Charlie
Charlie

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 6:55 pm

Alyson had echt een ik-het-in-vanalles-zin bui, ze wilde gaan fotograveren, vals zingen en eigelijk gewoon in van alles. Dat had ze wel vaker en zeker als ze in een goed humeur was. Ze pakte haar laptop uit de onderste la van het kastje, met een zoemend geluid kwam de laptop langzaam opgang. Ze opende wat mappen met foto's ze wilde er een paar gaan bewerken omdat ze zich anders zou gaan vervelen.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Charlie zo jan 17, 2010 6:58 pm

Charlie ging weer op zijn rug liggen en vouwde zijn handen onder zijn hoofd. Hij viel vrijwel direct in slaap. Told you he was tired?
Charlie
Charlie

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie & Alyson's room Empty Re: Charlie & Alyson's room

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

RPG :: RPG :: De school

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum