RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De eerste dag

+4
Dimitri
Anastacia
Lee
Leanne
8 plaatsers

RPG :: RPG :: De school

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Alyson za jan 16, 2010 11:29 pm

Alyson knikte "gaaf". Ze keek naar haar toestel "ja en ik bewerk maar dat leek me wel duidelijk"zei ze met een glimlach op haar gezicht. Ze keek naar het blok "mag ik kijken"vroeg ze terwijl ze hem scheef aankeek.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Spencer za jan 16, 2010 11:33 pm

Spencer keek even naar het schetsboek en haalde toen zijn schouders op. "Tuurlijk. Waarom niet," antwoordde hij en hij haalde het blok uit zijn tas. Veel mensen lieten hun tekeningen liever niet zien, maar hij zag het probleem er niet zo van in. Bovendien stonden hier nog niet zo veel tekeningen in, hij was er pas op de weg hiernaartoe begonnen. "Hier," zei hij en hij gaf haar het boek.
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Alyson za jan 16, 2010 11:37 pm

Alyson pakte het boek aan en sloeg het open, er stond nog niet zo veel in maar wat er in stond vond ze prachtig. Ze vond zijn stijl wel gaaf. Ze keek een tijdje naar de tekening en nam alles in zich op. Ze glimlachte en keek op, ze gaf hem zijn boek terug "ik vind ze erg mooi".
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Spencer za jan 16, 2010 11:39 pm

"Hm, ze gaan wel. Het was gewoon even iets om de tijd mee te doden, normaal lukken ze beter." Spencer nam het boek weer aan en propte het in zijn tas. Hij gaf een knikje naar haar camera. "Laat je mij nu je foto's zien?" vroeg hij met een grijns.
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Alyson za jan 16, 2010 11:44 pm

Alyson haalde haar schouders op "die zijn niet goed geluk en daar staan maar 2 foto's op, die ik daarnet gemaakt heb". Ze pakte haar tas "hier heb ik wel wat", ze haalde een map uit haar tas en gaf die hem "ik denk dat dat toch wel de leukste foto's zijn"zei ze terwijl ze naar hem keek.

http://www.flickr.com/photos/skipaheartbeat/
http://www.flickr.com/photos/laurenfotografie/
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Spencer za jan 16, 2010 11:50 pm

Spencer bladerde wat en keek naar de foto's. "Whoa," zei hij goedkeurend. Ze hadden allemaal iets bijzonders, iets wat hij bij zijn tekeningen ook altijd probeerde te doen. "Doe je dit al lang?" vroeg hij, terwijl hij verder bladerde.
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Alyson za jan 16, 2010 11:53 pm

Alyson dacht even na "ik kreeg mijn eerste foto toestel op mijn 9de, na lang zeuren, sinds mijn 12de heb ik deze. Ik ging pas van af mijn 12de serieus fotograveren daarvoor had ik andere hobbies" ze keek naar de foto's waar hij langs bladerde "en jij"ze mocht hem wel.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Spencer za jan 16, 2010 11:56 pm

Spencer keek weer even op. "Oh, ik tekende altijd al." Hij schoof even heen en weer op zijn stoel. Praten over zijn jeugd maakte hem ongemakkelijk; hij dacht er liever niet aan. Maar dat kon zij natuurlijk ook niet weten. Hij gaf de map weer aan haar terug. "Maar pas op mijn 13e kreeg ik tekenles. Schilderen doe ik pas sinds ik hier op school ben gekomen, het zat in m'n vakkenpakket."
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 12:00 am

Alyson knikte "ik heb nooit les gehad, denk dat je in fotograveren niet echt les in kan hebben". Ze glimlachte "ik moest er ook allemaal vakken bijnemen die ik nog nooit had gedaan, wel leuk om nieuwe dingen te leren".
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Spencer zo jan 17, 2010 12:05 am

"Klopt," zei Spencer en hij knikte. "Hoewel ik sceptisch ben over houtbewerken. Ik weet dat het is om mijn handen te ontwikkelen, maar ik krijg er alleen maar splinters van."
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Cecilia zo jan 17, 2010 12:08 am

"Is goed, lijkt me leuk!" Zij ze oprecht enthousiast. Het was nooit weg om nieuwe dingen te leren kennen. Ze keek even om zich heen en merkte dat er al velen weg waren. "Sorry, ik moet gaan. Arrivederci," wuifde ze. Zonder nog een keer om te kijken liep ze weg.
Cecilia
Cecilia

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Leanne zo jan 17, 2010 12:42 am

'O.. doei!' antwoordde ze, ietwat verbaasd van haar plotselinge vertrek.
Leanne
Leanne
Admin

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 13-01-10

https://rpgdingjeejleuk.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 12:57 am

Alyson knikte "ik kreeg er een soort van kunst geschiedenis bij omdat ik anders te weinig vakken heb, lijkt me nogal saai". Ze had echt het idee dat Spencer iemand was die ze best aardig vond, ze glimlachte.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Spencer zo jan 17, 2010 1:07 am

"Oh.. kunstgeschiedenis. Ik snap wat je bedoelt." Spencer had het vak zelf ook al twee jaar gehad, dit jaar helaas ook. Het was één van die vakken die eerst heel interessant had geklonken, maar achteraf ontzettend teleur hadden gesteld. Mister Pendlegrass had een monotone stem waar hij 3 uur per week zeurde over 'het belang van de historie der kunsten'. Spencer gaf hem dan ook de schuld van zijn rookprobleem, aangezien hij na zo'n les vrijwel meteen naar buiten sneakte om een sigaret op te steken.
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 1:12 am

Alyson keek rond, de zaal was intussen leeg gelopen "ik moet zo maar eens gaan ik moet mijn koffer nog uit pakken"ze glimlachte "het was leuk je te ontmoeten, ik hoop je nog eens te zien". Ze pakte haar tas en haar fototoestel, ze stond snel op. Ze glimlachte naar hem en wachte nog even of hij nog wat zou gaan zeggen.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Spencer zo jan 17, 2010 1:17 am

Spencer wilde net zeggen dat hij er maar eens vandoor ging, maar het meisje was hem voor. "Oh, oké. Da's niet erg. Ik spreek je nog wel." Hij stond op, pakte zijn tas van de grond en gaf haar nog een knikje voordat hij wegliep. Door de gedachte aan meneer Pendlegrass had hij ontzettend veel zin gekregen in een sigaret. Het was verboden om in de school te roken, maar sinds het voorgaande jaar wist hij dat ze er toch niet achterkwamen, als je maar een beetje voorzichtig deed. Spencer ging op weg naar zijn kamer en haalde ondertussen het pakje sigaretten al uit zijn zak.
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Alyson zo jan 17, 2010 1:20 am

Alyson liep de gang in richting de trappen. Snel liep ze de trappen op sloeg wat gangen in, ze wist gelukkig precies waar ze moest zijn anders had ze nog wel eens kunnen verdwalen. Ze glimlachte in zichzelf, ze was sneller bij haar kamer dan ze gedacht had. Toen ze binnen kwam liet ze zich meteen op haar bed vallen.
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste dag - Pagina 3 Empty Re: De eerste dag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven


RPG :: RPG :: De school

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum